2014. június 11., szerda

Amikor egy gyereket diagnosztizálnak

Nem tudom, ki hogy van vele, de az én lelkem belefájdul, amikor egy gyereket diagnosztizálnak egy ilyen szörnyű betegséggel. Múlt héten szombaton találkoztunk össze a házban lakó egyik kedves család férfitagjával, aki kérdezgette, hogyan vagyok... könnyek gyűltek a szemébe, ahogy meséltem mi a helyzet és amikor visszakérdeztünk náluk mi újság, elmondta, hogy a kislányukat (5 éves lehet) a héten diagnosztizálták leukémiával. Három döbbent ember állt akkor a folyosón... Laci azon döbbent meg, hogy a "jó kinézetem" ellenére megint miben toporgunk.. mi meg azon, hogy 1 hónapja még láttam a lányokat rohanni az anyák napi buliba és annyira jól néztek ki, olyan örömmel néztem őket. 

A kezeléseket azonnal meg is kezdték a Heim Pál kórházban. A következő 33 napban hetente kétszer fog kemót kapni és minden héten csontvelő mintavételt végeznek nála!!!!

Nálam itt szakadt el a cérna. Egész hajnalban azon könyörögtem és rimánkodtam a Sors / Isten felé (opcionális, mindenki válassza ki, miben hisz), hogy Hanna meggyógyuljon és legyen elég erejük a fájdalmakat elviselni. 

Csatlakozzatok hozzám, kérlek. Ennek a kislánynak még nagyon sokáig itt a helye ezen a Földön, hogy amikor felnőtt lesz, akkor csak halvány emlékként bukkanjon elő a memóriájában ez az egész! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése