2014. június 14., szombat

Fagyimánia

Az a típusú ember vagyok, aki édességre áhítozik a legidegtépőbb időkben is. Sajnos ez a súlyomon is meglátszik. A héten, a rekkenő hőségben elővettem a régi fagyigépem és szomorúan vettem tudomásul, hogy a tengely, ami összeköti a lapátot a motorral, az bezony ELTŰNT. Ezzel a masinával itt nem lesz fagyi készítve.

Kicsit elszomorodtam: 30 fok a lakásban és én hőn áhítom a frissítő hűsítőt.. a gépet meg használni sem tudom.

Jézuska hozott nekem Karácsonyra egy robotgépet. Ügyes kis masina, sokféle dolgot elvégez helyettem. Valahol az agyam egyik szegletében elraktároztam anno, hogy sokféle kiegészítőt láttam hozzá az egyik weboldalon. Így bukkantam rá, hogy ehhez fagylaltgép kiegészítőt is lehet venni! Megrendeltem.. pénteken meg is érkezett... ma felavattam!

Nézegettem a blogokat, ki milyen fagyit csinál? Maradjak a régi receptemnél? Bevállaljam, hogy főzök valami tojássárgás masszát? Ááááá.... a receptem egyszerű: Cserpes tejszín + 1 doboz natúr joghurt + nyírfacukor és vanília kivonat. Ennyi. Nem habosítom, nem vertem fel, hanem csak beleöntöttem a keverőtálba. A 20 percnyi keverés alatt került bele annyi levegő, ami szépen megemelte a mennyiséget is, a végén már majdnem kijött a tálból! Mennyei boldogság :-) színes cukor került a tetejére és étcsokis meggy. Árpinak csokis zselé. Elfogyott az egész :-)

Németországból még semmi hír. Éjszaka, amikor felébredek az agyam természetesen ezt a kérdést boncolgatja. Nehéz így pihenni. Bejárok a munkahelyünkre is lassan 3. hete, nem merek itthon maradni egyedül. A testem jelez, hogy a betegség egyre inkább támad: most már kora délután elkezdődik a láz és mindennapos. Sietni kellene, megy az idő. Sietni kellene, hogy legyen még erőm kiutazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése