2010. október 22., péntek

2009 December

12.17 PET CT összefoglaló vélemény: Az alapbetegség kiterjedt supra- és infradiaphragmaticus lymphaticus és pulmonalis persistálása valószínű. A korábbi vizsgálathoz képest egyértelmű morfológiai és metabolikus progressio.

...a legnagyobb conglomeratum az aortaív mellett 40x35 mm-es....a bal vese caudalis pólusának szintjéig számos, részben confluáló, max. kb. 15 mm-es intenzív aktivitásfelvételű nyirokcsomó látható...jobb oldalon a tüdőben több. max. 11 mm-es, többségében kórosan halmozó képlet detektálható... pericardialisan max. 18 mm vastagságú folyadék látható...

Ambuláns nyilvántartás: Megérkezett PET CT lelet az alapbetegség progressioját igazolja, mely miatt DHAP mentőprotokollt indítunk. Osztályos felvételre 2009. december 21-én várjuk.

Eddig a pillanatig rendíthetetlenül hittem a gyógyulásomban a kemók által, de azon a pénteken egy világ omlott össze bennem. A párom titokban kérte a PET központot, hogy neki is küldjék meg a CT eredményét, ez valamikor dél körül meg is érkezett hozzá. Utólagos elmondása szerint, azonnal hívta az orvosomat, hogy most ilyenkor mi van? Az orvosom hajthatatlan volt: még karácsony előtt be kell feküdni a mentőprotokoll megkezdésére! Hiába kérte, hogy hadd töltsük a karácsonyt nyugodtan, majd karácsony után bemegyünk... állítólag nem volt rá időm, hogy ezt a kis pihenő időt megkapjam.

Fehér arccal állt meg a párom az iroda ajtajában és mondta, hogy beszélnünk kell - és elmondott mindent, hogy hétfőn reggel a kórházban kezdeni kell a DHAP-t és a többi... azt válaszoltam, hogy ez nem lehet igaz és hogy bejártam rendesen azokra a kemókra, nem úgy mint a velem egy csoportban lévő másik lány, aki ha nem tartotta kedve nem jött be a kezelésre és ÉN miért nem gyógyultam meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése