2010. október 22., péntek

2009 November

11.25 - Ambuláns nyilvántartás

Anamnézis: előzményeit illetően utalunk 2009.10.22-i zárójelentésünkre. Jelenleg kontroll vizsgálatra jelentkezik. December 3-án PET CT-re megy. Három napja lázas, előtte napokig köhécselt.
Státusz... testszerte viszkető erythema....
Epikrízis: magas gyulladásos paraméterek miatt mellkas rtg-re küldjük, a PET CT-t későbbre halasztjuk.

11.30 - Mellkas felvétel

A rekesz éles kontúrú, a lat. sinusok szabadok. A hilusok asszimetrikusak, a jobb hilus tömegesebb, mely a 2009.10.22-i felvétellel öh. nem változott. A tüdőben akt. kóros nem látható. A szív norm. nagyságú, az aorta kp. tág.

Ahogyan összefoglalom ezt az egészet, azon jár a fejem: hogy hogy a fenébe lehet ennyi rizsát összehordani egy kórházi jelentésben??? Miért nem lehet egyértelműen fogalmazni? Hogy az egyszerű ember is megértse...! Nem tanultam orvosnak, nem ismerem a latin szavakat, csak lázas kutató munka, keresgélés által sikerült megérteni az összes jelentést. Nincs jogom tudni, hogy mi történik Velem?

Ez volt az az időszak, amikor itthon maradtam a párom és a főnököm megegyezesére, eddig folyamatosan dolgoztam a kezelések alatt. Pénteken bementem a kórházba, megkaptam a kemót, hazajöttem, "gyengélkedtem" a hétvégén, majd hétfőn vagy kedden irány a munka. Ez volt az életem egyik fő mozgatórugója, hogy engedtek dolgozni - rengeteget köszönhetek a FŐNÖK-nek, ha Ő nem áll mellettünk és nem támogat emberileg, akkor másképp sikerül ez az egész történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése