2010. október 22., péntek

2010 Január

01.18 - I/2 DHAP kezelés - ez előző kezelés során behelyezett central véna működik. Lényeges panasza nincs. Anticipatorikus hányás.

Andika barátnőm azzal győzködött, hogy tud egy remek természetgyógyászt, akihez feltétlenül menjek el és ezzel hetekig nem hagyott békén, végül sikerült rábeszélnie. Nem hiszek a természetgyógyászatban! - ezt biztosan mondtam neki és hogy az orvosok is azt mondják, hogy ne dőljek be a csodaszereknek, nehogy megvegyek bármi csodabogyót, mert csak felesleges pénzkidobás. Az első 6 hónap alatt NEM szedtem semmit és a környezetem "okos" tanácsait is elutasítottam, ha ezzel próbálkoztak.

Felkerült a lakás falára egy parafa tábla, ami a "The Secret - A Titok" c. könyv inspirácója volt. Bal sarokban a céljaim szerepelnek, jobb alsó sarokban azok a dolgok, amiért hálás vagyok, középre egy kép rólam, amikor még egészséges voltam, pár kép rólam, Apuról, Anyuról. Hogy ne felejtsem el sosem, hogy honnan is jöttem.. a tábla első napok után átkerült a hálószobába, hogy minden reggel, amikor felkelek, ez legyen az első, amit látok és este pedig ez legyen az utolsó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése