2010. október 22., péntek

2010 Február

02.09 - Mellkas CT

Mediastinalisan, a jobb hilusban, paraaorticusan, costophrenicusan korábbi PET vizsgálat által is jelzett nyirokcsomók felismerhetőek, melyek közül a legnagyobb az aortaív mellett jelenleg max. 36 mm átmérőjű. M. Hodgkin, mérhető terápiás efektus nem ábrázolódik.

Változás az előző mérethez képest: -10%

Ez volt a második pont, ahol a kezelőorvosom újra tanácsot kért más orvosktól is: hogyan tovább? Ez a 10% csökkenés sem mutatta azt, hogy jó úton járok. Azt mondták, hogy csak akkor mehetek autológ őssejt transzplantációra, ha teljesen kitisztult a szervezetem, ha eltűnnek a daganatok. Nem is tudom, hogy mennyire hálás dolog az, hogy az ember lánya olvasgat és keresgél az interneten... láttam pár beszámolót, hogyan zajlik ez az egész: nagy kemó, steril szoba, visszarakják a lefagyasztott őssejteket, újraindul a szervezet (mintha egy számítógépet resetelnének) aztán pedig 100 nap otthon, a család gumikesztyűben csinálhat főtt ételt, minden nap frissen mosott, vasalt ágynemű, ruha, stb. Beleborzongtam, akárhányszor csak rágondoltam: hogyan lehet ezt ép ésszel átvészelni? Minden tiszteletem azoké az embereké, akik ezt végigcsinálták!

Az első kezelés a természetgyógyásznál ebben a hónapban volt, furcsa érzésekkel jöttem haza a találkozó után.

02.15 - 02.20: IGEV kezelés I/1.

Anamnézis: ... DHAP mentőprotokollt indítottunk és a 2. ciklus után kontroll mellkas CT vizsgálatot kértünk, mely regressiot nem mutatott. Mivel a beteg a DHAP-ra is terápia refrakteritást mutatott, a továbbiakban IGEV protokollal próbálkozunk, majd kemo-sensitivitás esetén őssejt transzplantációra küldjük.

Ezt a típusú kezelést kimondottan remekül viseltem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése