2010. október 23., szombat

2010 Május

Nem mentem vissza a kórházba... vagyis ez az állítás nem teljesen igaz, mert visszamentem, csak egy másik kórházba. Szegeden a Haematológiai ambulanciára. Már az első találkozás is érdekes: a doktornő időt szánt rám, meghallgatott, megnézte a papírokat, elmeséltük Kamenicát és megvizsgált (hónalj, lágyék) az ambuláns kezelőlapon ez látható: ... a kezelések után progressziót észleltek... Jelenleg a nyak bal oldalán ... 2 cm ill. 3 cm átm. nyirokcsomó, másutt perifériás adenomegália nincs. Vél: a betegség szokatlan viselkedése miatt rebiopszia szükséges.

Felvázolta egy "grey-zone" típusú limfóma lehetőségét, ami keveréke a Hodgkin és non-Hodgkin sejteknek, sosem hallottam még róla.. Peckesen ültem a székben, vigyorogtam és annak ellenére, hogy 14 kemót nyomtak belém, egészen virgoncnak éreztem magam :-) Doktornő azt mondta, hogy ez nem lehetséges a papírokat és a diagnózist látva!

Közben a természetgyógyászat is zajlott a háttérben, de májusban jutottunk el egy olyan szituációba, amikor javasoltak számunkra valakit, hogy menjek el hozzá mindenképpen. Természetesen helyből elutasítottam az ötletet. Aztán Edit kolléganőm is odajött, hogy próbáljam meg, ad egy telefonszámot, csak hívjam fel a hölgyet. Amikor hazaértem döbbentem rá, hogy ez ugyanaz a telefonszám, amit előtte pár napja szintén elutasítottam. Megbeszéltük, mert ekkor már minden mindegy volt és a tavaly júniusban felállított korlátok (nem megyek semmilyen kuruzslóhoz) kitágulnak egy idő után, akaratlanul is. Materialista ember vagyok/voltam - úgy gondolom, nem szégyen az, hogy azt hiszem el, amit látok.

Kata felvette a telefont és megbeszéltünk egy személyes találkozót. Szőkesége és világos szemei elsőre érdekessé teszik lényét. Az első fél órában megbeszéltük a dolgokat, hogyan jutottunk el idáig, majd felfeküdtem a kezelőágyra és "megnézett": a kezével végigsimította a hátam, megnézni a szerveimet. Javasolt azonnal két dolgot: máriatövismag-olajat a májamra és csalánteát a vesémre - hogy megóvjuk ezeket a szerveket. Azt mondta, gondolkozzunk és hívjuk, ha vissza szeretnénk menni hozzá.

Visszamentünk! Nincs veszteni valóm... A heti egyszeri talákozók elkezdődtek: beszélgetés, majd az "energia-kezelés" vagyis tisztítás az első időszakban. Érzés a talákozó után: fényesebbnek érzem magam, könnyebbnek.

Beszereztem az olajat és a csalánteát. Szerbiai professzor bácsi javasolta a céklalevet és natúr joghurt 1 napon belüli fogyasztását - ez is bekerült az étrendbe. Kerülöm a mézet (prof. bácsi javaslatára) - amúgy sem szeretem, gyomorsavam beindul tőle nagyon, érzi a szervezetem, hogy mit nem szeret.

05.18 - rebiopszia: kedvesek és aranyosak a klinika dolgozói - remegtem, mint a nyárfalevél, szokás szerint. Ha tűt látok, sajnos ez a reakcióm. Helyi érzéstelenítés és pikk-pakk megvolt a mintavétel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése