2010. október 22., péntek

2009 Október

10.09 - 10.22: 5 ciklus ABVD

Anamnézis: ....A kezelések kapcsán rendszeresen hányingere és hányása van, mely az alkalmazott "koktél" mellett uralható"....a therapia effektívnek bizonyult, melyet a második kezelés után készült PET CT jó partiális remissio formájában igazolt. Kezelését ezzel befejeztük, a továbbiakban kontroll PET CT-t kérünk és egy hónap múlva várjuk Haematologiai ambulanciánkon kontroll vizsgálatra.

Az első centrális vénám... kb. 18-19 helyen szúrtak meg a nővérek a branül felhelyezéséhez, de nem sikerült!
1 szúrás a bokám körüli vénába is, ez fájt a legjobban, nem a csuklóm. Nem tudtam, hogy mennyi idő telt el ez alatt, nagyon meglepődtem, amikor rájöttem, hogy több, mint 1 óra! Az első éjszaka, amit a kórházban töltöttünk.. én a kórteremben, párom az orvosi szobában... hajnalban 4-kor odasomfordáltam az ágya mellé, hogy "vigyél innen haza kérlek szépen". Október 23-án reggel hazajöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése