2010. október 24., vasárnap

2010 Július

Telefonon beszéltem a doktornővel a PET CT eredményről, de csak 2 hét után, mert olyan jó volt egy kicsit boldognak lenni :-) Azt kérdezte: na most már megnyugodott? Mondtam: IGEN!!!! Azt mondta, hogy látott már spontán gyógyulást és hogy nem akarom folytani a kezeléseket? Azt mondtam, hogy most nem szeretném, mert elkezdtem pár új dolgot még áprilisban és ebben van a hitem jelen pillanatban. A reakció meglepő volt: nem torkolt le, nem volt cinikus, hanem azt mondta, hogy rendben, kapok 3 hónapot, szeptemberben találkozunk, de ha bármi baj lenne ez idő alatt, akkor azonnal jelentkezzek!!

07.03 - Andika barátnőm esküvője, amire még kendőben mentem, de már volt vagy fél centis hajam :-) Éjfélig bírtam bulizni, táncoltunk is, pihentünk is - aztán hazaballagtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése